آب نمک....علاج همه ی دردا ...

همــه بچـهـ کرجیـــآ

♥.منـ ـو سـ ـازم و شـ ـب و تنهـ ـایی ، فکـ ـر میکنیـ ـ ـم که هنـ ـوزم اینجایـ ـی ... منو عشقـ ـ م و دل بیچاره ، که هنـ ـوز به چشـ♥ـ ـات گرفتـ ـ اره…♥

آب نمک....علاج همه ی دردا ...


به بابام بگی :
گلودرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دندون درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
سردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن

کمردرد دارم میگه آب نمک قر قره کن
دل درد دارم میگه آب نمک قر قره کن
یبوست دارم میگه آب نمک قر قره کن
اسهال دارم میگه آب نمک قر قره کن
و …
ینی مصداق کامل ضرب المثل

هرچه بگندد نمکش میزنند

رو عملی کرده 



نظرات شما عزیزان:

کلبه تنهایی
ساعت10:16---30 خرداد 1393
حالا خوبه که اینا رو میگه
هر چی به مامانم میگم میگم مامان دارم میمیرم
میگه از بس میشینی پای کامپیوتر
مامان فلان جام درد میکنه میگه از بس میشینی پای کامپیوتر
یعنی هر چی بگم میگه از بس میشینی پای کامپیوتر


آنی
ساعت13:39---28 خرداد 1393
به بابام میگم: سرم درد میکنه.
میگه: بس که میشینی پای کامپیوتر.
میگم: چشمام درد میکنه.
میگه: بس که میشینی پای کامپیوتر.
میگم: سرم گیج میره.
میگه: بس که میشینی پای کامپیوتر.

اون روز دندونم درد میکرد، کم مونده بود بگه: بس که میشینی پای کامپیوتر. :|
:))))))) like


اشکناز
ساعت9:21---28 خرداد 1393
حالا بابای تو خوبه مامانه من انواع جوشونده های زهرماری رو درس میکنه به زور میچپونه تو دهنم اهههه
:))))))


SaRa
ساعت10:14---27 خرداد 1393
khkhkhkh

صبارونالدو
ساعت22:22---24 خرداد 1393


سید مهدی نقیب
ساعت13:04---24 خرداد 1393
سلام
خوبی؟؟؟
وبلاگ قشنگی داری!!!کد های زیبا سازت جالبن!!!
میشه ازت 1 خواهشی بکنم؟؟؟
احتیاج به کمک دارم!!!
میشه اگر دوس داشتی کمکم کنی بیای به وبلاگم و اعلام کنی؟؟؟
ممنونت میشم
منتظرم
مرسی!

ok asisam :)) ♥


.اسانا.
ساعت15:01---23 خرداد 1393
apaaaaaaaaam
♥♥♥


.اسانا.
ساعت21:44---21 خرداد 1393
kkkkkhhhhhh
:))))))


(✿◠‿◠)ⓚⓛⓜⓘⓐ (◡‿◡✿)
ساعت20:42---21 خرداد 1393
هاهاهااااااااااااااااا
:)))))))))


اعظم
ساعت19:03---21 خرداد 1393
لایـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــک
مرسی از این که سر زدی لینکی
khsh asisam :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ÄÐmïñ MêHr§å♥21 / 3 / 1393برچسب:,